KOGO SZUKAMY
Specjalisty ds. Obsługi Klienta w E-Shop z jęz. niemieckim

DO JAKIEGO PROJEKTU
Obsługa maili, chatu i połączeń dla klientów niemieckojęzycznych 

Lokalizacja: ul. Konduktorska 37, Katowice

CO OFERUJEMY
  • Stabilną umowę o pracę
  • Wysokie wynagrodzenie (5-6 tys. zł brutto)
  • Elastyczny grafik (praca w dwóch zmianach)
  • Przejrzysta ścieżka awansu 
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Liczne benefity, w tym prywatna opieka zdrowotna i karta Multisport
  • Naprawdę zgrany, pozytywny i otwarty na nowe znajomości zespół!

PRACA POLEGA NA
  • Posprzedażowa obsługa oraz budowanie dobrych relacji z klientem B2B przy pomocy takich narzędzi jak mail oraz telefon.
  • Rejestrowanie zgłoszeń w systemach projektu

Jeśli szukasz innej pracy, daj znać, a znajdziemy ją dla Ciebie.


Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od prawie 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Działa w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie i Siedlcach.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala firmie skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych, oferując jednocześnie wykwalifikowany personel oraz efektywne rozwiązania technologiczne.

Teleperformance świadczy usługi omnikanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla globalnych firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Zatrudnia obecnie ponad 700 pracowników, obywateli 37 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Głównym celem firmy jest to, żeby pracownicy czuli się dumni z przynależności do niej oraz żeby każdy z nich, poprzez odpowiednią motywację, mógł odnieść pełną satysfakcję z pracy. W Teleperformance wiedzą, jak to uczynić.

© JobNonStop | 2016-2025