Kogo Szukamy:
Kierownika Zespołu w Call Center
Lokalizacja: Warszawa Mokotów ul. Wołodyjowskiego 42
Co oferujemy:
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAĆ NA:
• Zarządzanie podległym zespołem, dbanie o prawidłowy podział i wykonanie zadań
• Czynny udział w procesie rekrutacyjnym
• Dbanie o prawidłowy poziom obsługi klienta oraz nadzorowanie realizacji zgłoszeń reklamacyjnych
• Szkolenie konsultantów i podnoszenie kwalifikacji zawodowych zespołu
• Przygotowanie grafików pracy i kontrolę nad prawidłową ich realizacją
• Sporządzanie rozliczenia miesięcznego oraz dokumentacji urlopowej konsultantów
• Wspieranie realizacji testów usług, działania systemów
Wymagamy:
• Wykształcenie średnie
• Min. rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• Doświadczenie pracy na rynku telekomunikacyjnym
• Doświadczenie w obsłudze modułów CRM w systemach informatycznych
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem 5-10 osób
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Jeśli szukasz innej pracy, daj nam znać, a znajdziemy ją dla Ciebie.
KLIKNIJ TUTAJ -->>http://bit.ly/JNS_Inne_Oferty_Pracy
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. to część Virgin Group - międzynarodowej grupy inwestycyjnej i marki, która na całym świecie kojarzona jest z dostarczaniem klientom usług na najwyższym poziomie. Virgin Group działa także w innych obszarach rynkowych: transport, turystyka, usługi finansowe, wytwórnia płytowa - to tylko niektóre z nich. Za stworzeniem firmy stoi Sir Richard Branson, który na początku lat 70. założył wraz z partnerem biznesowym swoją pierwszą działalność - sklep muzyczny w Londynie. .
Virgin Mobile był pierwszym na świecie operatorem wirtualnym, uruchomionym w Wielkiej Brytanii w 1999 roku. Spółka Virgin Mobile Polska została powołany do życia w 2012 roku.
© JobNonStop | 2016-2025