KOGO SZUKAMY
Doradca ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego w Katowicach 
(połączenia przychodzące HELPDESK)

DO JAKIEGO PROJEKTU
Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich urządzeń jak smartfony, laptopy, tablety.
Kontakt telefoniczny w języku niemieckim (tylko połączenia przychodzące) z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. 

Lokalizacja: Katowice

CO OFERUJEMY
Stabilną umowę o pracę
Wysokie wynagrodzenie (6 tys. zł brutto)
Program szkoleń wdrażających 
Pakiet relokacyjny dla osób spoza Katowic
Elastyczny grafik 
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze etatu (3/4, 1/2)
Przejrzysta ścieżka awansu 
Pracę w międzynarodowym środowisku
Liczne benefity, w tym prywatna opieka zdrowotna i karta Multisport


Jeśli szukasz innej pracy, daj znać, a znajdziemy ją dla Ciebie.
KLIKNIJ TUTAJ -->>http://bit.ly/JNS_Inne_Oferty_Pracy


Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od prawie 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Działa w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie i Siedlcach.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala firmie skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych, oferując jednocześnie wykwalifikowany personel oraz efektywne rozwiązania technologiczne.

Teleperformance świadczy usługi omnikanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla globalnych firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Zatrudnia obecnie ponad 700 pracowników, obywateli 37 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Głównym celem firmy jest to, żeby pracownicy czuli się dumni z przynależności do niej oraz żeby każdy z nich, poprzez odpowiednią motywację, mógł odnieść pełną satysfakcję z pracy. W Teleperformance wiedzą, jak to uczynić.

© JobNonStop | 2016-2025