Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od prawie 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Działa w trzech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie i Siedlcach.

Globalny zasięg, wieloletnie doświadczenie i innowacyjność pozwala firmie skutecznie reagować na różnorodne potrzeby płynące z rynku usług outsourcingowych, oferując jednocześnie wykwalifikowany personel oraz efektywne rozwiązania technologiczne.

Teleperformance świadczy usługi omnikanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla globalnych firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Zatrudnia obecnie ponad 700 pracowników, obywateli 37 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach. 

Głównym celem firmy jest to, żeby pracownicy czuli się dumni z przynależności do niej oraz żeby każdy z nich, poprzez odpowiednią motywację, mógł odnieść pełną satysfakcję z pracy. W Teleperformance wiedzą, jak to uczynić.

 

Aplikuj
  • Call Center

© JobNonStop | 2016-2024