Oferta pracy

Konsultant Telefoniczny

Warszawa

T-Mobile Polska S.A.

Branża

Telekomunikacja

Poziom stanowiska

Specjalist

Wynagrodzenie

Do ujawnienia

Specjalista ds. Obsługi Technicznej Międzynarodowych Firm

Obowiązki

  • Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnego wsparcia w sprawach technicznych
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim
  • Wstępna diagnostyka problemów klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania
  • Ogólna wiedza o technologiach wykorzystywanych w sieciach telekomunikacyjnych (SDH, DWDM, Ethernet, IP VPN)

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych 
  • Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
  • Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
  • Kontakt z najnowszymi technologiami