Oferta pracy

Doradca Klienta T-Mobile w Lublinie

Lublin

T-Mobile Polska S.A.

Branża

Telekomunikacja

Poziom stanowiska

Mid

Wynagrodzenie

Do ujawnienia

T-Mobile Polska S.A. to jeden z największych zintegrowanych operatorów w Polsce, obsługujący prawie 15,8 mln klientów.

Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych i ICT dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Firma zatrudnia około 4400 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Właścicielem T-Mobile jest Grupa Deutsche Telekom.

W 2016 roku już po raz siódmy T-Mobile Polska została wyróżniona prestiżowym certyfikatem Top Employers. Certyfikat ten przyznawany jest corocznie przez Instytut CRF wyłącznie tym organizacjom, które spełniają najwyższe kryteria w zakresie polityki oraz praktyki zarządzania personelem stwarzając pracownikom optymalne warunki pracy.

Obowiązki

  • Bezpośrednia obsługa Klientów T- Mobile w salonie sieci
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile

Wymagania

  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w pracy na podobnym stanowisku – min. 6 miesięcy
  • Co najmniej średnie wykształcenie
  • Komunikatywność, otwartość
  • Sprawna obsługa smartfona i komputera

Oferujemy

  • Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Zatrudnienie bezpośrednio w T-Mobile (!!!)
  • Konkurencyjne wynagrodzenie + system premiowy + bonus
  • Grafik ustalany raz w miesiącu
  • Zatrudnienie na pełny etat
  • Szkolenie już od pierwszego dnia pracy i możliwość rozwoju
  • Telefon służbowy, także do prywatnego użytku
  • Naprawdę zgrany, pozytywny i otwarty na nowe znajomości zespół!