Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Hiszpańskim w Warszawie

Warszawa

Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Branża

Sprzedaż

Poziom stanowiska

Specjalist

Wynagrodzenie

Do ujawnienia

Praca w międzynarodowym Call Center w Warszawie (Mokotów)

Obowiązki

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów francuskojęzycznych w zakresie obsługi sklepów internetowych
  • Tylko połączenia przychodzące

Wymagania

  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz podstawowa znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilną umowa o pracę
  • Zatrudnienie w międzynarodowym call center – Teleperformance
  • Bardzo wysokie wynagrodzenie
  • Pracę pn-pt w godz: 9:00-21:00, soboty od 9:00 do 17:00 (dwie soboty w miesiącu i 1 niedziela na 3 miesiace)
  • Szkolenie już od pierwszego dnia pracy
  • Liczne benefity, w tym opieka zdrowotna i karta Multisport
  • Naprawdę zgrany, międzynarodowy i otwarty na nowe znajomości zespół!