Oferta pracy

IT Helpdesk Specialist

Warszawa | Poznań | Gdynia | Katowice

Rekrutacja ukryta

Branża

Telekomunikacyjna

Poziom stanowiska

Mid

Wynagrodzenie

7 000 - 12 000 PLN (B2B)

O firmie:

To europejski lider w obszarze infrastruktury cyfrowej i telekomunikacyjnej – organizacja, która od lat rozwija nowoczesne sieci transmisji danych i buduje fundamenty pod transformację cyfrową. Polsce notuje bardzo szybki rozwój, a biura regionalne posiada w kilku dużych miastach w Polsce, z siedzibą główną w Warszawie.

Obowiązki

Będziesz pierwszą linią wsparcia dla zespołów w Polsce – zaufanym partnerem w codziennych wyzwaniach IT, zarówno technicznych, jak i organizacyjnych.

  • Bezpośrednie wsparcia użytkowników w biurach (Warszawa / Katowice / Gdynia / Poznań)
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych
  • Obsługa zgłoszeń i komunikacji z drugą linią wsparcia
  • Dokumentowanie działań w systemach Jira, Confluence, Service Manager
  • Instalacja i konfiguracja komputerów, telefonów, drukarek i urządzeń mobilnych
  • Administrowanie dostępami i uprawnieniami (zgodnie z polityką bezpieczeństwa)
  • Wdrażanie aktualizacji i poprawek systemowych
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi i zespołem IT za granicą
  • Udział w zarządzaniu incydentami i monitoringu HelpDesku

Wymagania

Szukamy osoby, która:

  • Ma min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Swobodnie porusza się po środowisku Microsoft 365, zna Active Directory i podstawy sieci LAN/WAN
  • Potrafi pracować w narzędziach Atlassian: Jira, Confluence (BitBucket – mile widziany)
  • Zna podstawy bezpieczeństwa IT oraz konfiguracji systemów i serwerów poczty
  • Jest komunikatywna, zorganizowana i samodzielna
  • Potrafi analizować problemy i proponować trwałe rozwiązania
  • Zna język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację techniczną (część zespołu działa za granicą)

Oferujemy

Co oferujemy?

  • Stabilną i rozwojową pracę w firmie, która inwestuje w technologię i ludzi
  • Międzynarodowe środowisko pracy, ale z lokalną autonomią
  • Pracę hybrydową – min. 3 dni w tygodniu z biura
  • Współpracę z doświadczonymi zespołami w Polsce i za granicą
  • Realny wpływ na działanie i rozwój infrastruktury IT
  • Budżet szkoleniowy i narzędzia pracy dopasowane do Twoich potrzeb