Oferta pracy

Brand Manager

Wrocław / Hybryda

Rekrutacja ukryta

Branża

FMCG

Poziom stanowiska

Mid

Wynagrodzenie

10 000 - 17 000 PLN + Premia (UoP lub B2B)

Idealny Brand Manager, którego szukamy?

To prawdziwy strateg z turbodoładowaniem, który zamiast kalkulować ryzyko na kartce, od razu rzuca się w wir cyfrowych trendów z wizją tak śmiałą, że konkurencja potrzebuje okularów przeciwsłonecznych, by na niego patrzeć! Nie boi się wywrócić marketingowego stolika, jeśli wie, że to przepis na markę, która podbije świat.

Obowiązki

  • Współtworzenie i rozwój strategii promocji marki w środowisku cyfrowym, w oparciu o cele biznesowe i analizę rynkową
  • Planowanie, uruchamianie, monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads (Facebook, Instagram) w celu zwiększenia rozpoznawalności, świadomości marki i generowania ruchu/sprzedaży w sklepie internetowym
  • Rozwijanie i prowadzenie działań organicznych w mediach społecznościowych: Meta (dla konsumentów) i LinkedIn (dla B2B), mających na celu budowanie zaangażowania, społeczności i świadomości marki
  • Tworzenie i dystrybucja wartościowych treści (np. posty, artykuły, wideo) dostosowanych do specyfiki poszczególnych platform
  • Koordynacja współpracy z influencerami, w tym z wewnętrzną influencerką, w celu promowania marki
  • Realizacja działań PR-owych w mediach branżowych i na LinkedIn, budujących pozytywny wizerunek i ekspercki status firmy
  • Prowadzenie działań płatnych i organicznych mających na celu generowanie ruchu na nowo powstającej stronie sklepu internetowego
  • Tworzenie atrakcyjnych treści wspierających sprzedaż online
  • Efektywna współpraca i koordynacja działań z zewnętrznymi agencjami (np. od Google/Meta Ads, SEO), zapewniając realizację założonych celów i spójność komunikacji

Wymagania

  • Doświadczenie: 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Udowodnione doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i zarządzaniu działaniami promocyjnymi w środowisku cyfrowym (digital marketing)
  • Głębokie zrozumienie kanałów online i ich specyfiki
  • Znajomość i doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads (Facebook, Instagram). Preferowane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub efektywnej współpracy z agencjami
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania angażującymi treściami w mediach społecznościowych (Meta dla konsumentów, LinkedIn dla B2B)
  • Doświadczenie w tworzeniu treści na potrzeby sklepu internetowego i innych kanałów digitalowych
  • Doświadczenie lub zrozumienie zasad współpracy z influencerami, w tym zdolność do zarządzania relacjami z nimi (w tym z influencerką wewnętrzną)
  • Zrozumienie i doświadczenie w prowadzeniu działań PR-owych w środowisku cyfrowym (np. współpraca z magazynami branżowymi, budowanie wizerunku na LinkedIn)
  • Zrozumienie podstaw SEO i doświadczenie we współpracy z agencjami SEO w celu optymalizacji widoczności w wyszukiwarkach
  • Mile widziana umiejętność monitorowania i analizowania efektywności działań promocyjnych oraz ich optymalizacji pod kątem celów biznesowych
  • Zdolność do samodzielnego inicjowania działań, entuzjazm, kreatywność, odwaga do nieszablonowych pomysłów
  • Komunikatywna znajomość j, angielskiego (B2)
  • Kreatywne wykorzystanie budżetu 😉

Oferujemy

  • Możliwość kształtowania wizerunku marki
  • Nielimitowane premie miesięczne i roczne, w oparciu o jasno określone warunki, uzależnione od osiąganych wyników
  • Pracę w dynamicznym środowisku, które stawia na rozwój i innowacje
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania cennego doświadczenia w branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów pozapłacowych
  • Niezbędne narzędzia pracy