Oferta pracy

Comarch System Administrator

Warszawa / Hybryda

Rekrutacja ukryta

Branża

Telekomunikacja

Poziom stanowiska

Mid

Wynagrodzenie

85 - 95 PLN/H netto (Kontrakt B2B)

Comarch System Administrator

 

Miejsce pracy: Warszawa

Tryb pracy: Hybryda (możliwe 100% zdalnie)

 

85 – 95 PLN/H (kontrakt B2B)

 

O firmie:

Międzynarodowy operator bezprzewodowej telekomunikacji i infrastruktury nadawczej, obecny w kilkunastu państwach Europy, od kilku lat dynamicznie rozwija się na rynku polskim.

Obowiązki

  • Udział we wdrożeniu rozwiązania Comarch Service Desk
  • Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii utrzymania dla systemów Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
  • Administracja systemami Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
  • Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji do systemów Comarch Fault Management oraz Comarch Servicedesk – przy współpracy z Business Ownerami
  • Współpraca z dostawcą rozwiązania Comarch – w zakresie bieżącego utrzymania platform oraz ich cyklu życia (CR-y, upgrade-y)
  • Udział w utrzymaniu grupy systemów NMS/OSS
  • Dyżury telefoniczne. Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii wsparcia w trybie 24/7

Wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)
  • Doświadczenie w zakresie administracji, utrzymania i rozwoju systemów informatycznych, w tym minimum 2 lata w zakresie rozwiązań Comarch OSS
  • Znajomość architektury nowoczesnych systemów informatycznych
  • Znajomość systemu Linux w zastosowaniach serwerowych
  • Znajomość zagadnień wirtualizacji i konteneryzacji (KVM, docker)
  • Znajomość technologii baz danych (PostgreSQL, MySQL, Oracle)
  • Mile widziana znajomość zasad działania sieci telekomunikacyjnej
  • Mile widziana znajomość systemów zarządzania siecią telekomunikacyjną (NMS)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
  • Zdolności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów (technicznych i nie tylko)

Oferujemy

  • Szansę na dołączenie do lidera innowacji w branży telekomunikacyjnej i realny wpływ na kształtowanie przyszłości sieci
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojego doświadczenia i kompetencji
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w międzynarodowej organizacji
  • Współpracę z zespołem ekspertów i sprzyjające warunki do rozwoju zawodowego