Krótka historia telemarketingu w Alior Banku, czyli dlaczego warto tam pracować

2017-04-01 12:17:59

Sekcja Telemarketingu

Historia Sekcji Telemarketingu w Alior Banku rozpoczęła się wraz z połączeniem z Meritum Bankiem, w którym sekcja działała od marca 2011 roku. Był to pierwszy dział zdalnej sprzedaży w tej firmie, który ówcześnie liczył zaledwie… cztery osoby. Wszystkie połączenia wykonywane były ręcznie, z telefonu stacjonarnego, a bazy klientów przygotowane były w plikach programu Excel.

We wrześniu 2015 roku w zespole pracowało już siedemnaście osób, ale fuzja operacyjna Meritum Banku z Alior Bankiem (październik 2015 r.) przyspieszyła rozwój Sekcji. Obecnie zespół liczy już około 100 osób, a każdy z pracowników ma do dyspozycji nowoczesny sprzęt oraz aplikacje ułatwiające pracę. Powstały nowe stanowiska takie jak np. Lider Sekcji oraz zespoły: monitoringu i obsługi dokumentacji kredytowej.


Dzięki temu kanałowi sprzedaży łatwiej Alior Bank dociera  do klientów, którzy nie mają czasu na wizyty w oddziałach i preferują zdalne formy kontaktu. Bezpośrednia rozmowa daje klientom możliwość samodzielnego wyboru sposobu skorzystania z oferty banku. Obecnie, poza wysyłką dokumentów do oddziału kurierem, każdy klient może wysłać je, bez konieczności drukowania, pocztą elektroniczną.


Dynamiczny rozwój Sekcji Telemarketingu pozwala na oferowanie pracownikom wielu ścieżek rozwoju, również tych nie związanych bezpośrednio z telefoniczną obsługą klientów. Contact Center działa w godzinach od 9.00 do 19.00, co daje możliwość dostosowania grafiku pracy do innych obowiązków. Dodatkowe benefity to: urozmaicony system prowizyjny i benefity pozapłacowe, wspierający  menedżerowie i świetna atmosfera w pracy. Dzięki stabilnym warunkom zatrudnienia i różnorodności zadań w ramach Sekcji Telemarketingu Alior Banku można rozwijać swoją karierę przez wiele lat.

 Zdecydowanie polecamy ten Zespół i Alior Bank jako miejsce dla osób, które rozpoczynają swoją karierę i chcą rozwijać się w obszarze sprzedaży i finansów.

 

© JobNonStop | 2016-2024