Simio Polska Sp. z o.o.

Simio Polska jest polskim oddziałem czeskiej Simio a.s. od 2006 roku działającej na rynku Call Center na rzecz najlepszych firm w Czechach, Słowacji i Polsce. W Polsce funkcjonuje od roku 2012 jako outsourceing’owe Call Center, realizując w tym czasie kilka dużych i wiele mniejszych projektów dla partnerów zewnętrznych.

Kadra zarządzająca Simio złożona jest z doświadczonych specjalistów rynku Call Center. Specjalizują się w realizacji kampanii sprzedażowych telesales outbound: akwizycja, utrzymanie, cross i upselling i windykacji, dotychczas świadczonym dla klientów z branż:

  • Telekomunikacja
  • Finanse
  • Energetyka

Oprócz kampanii wychodzących świadczą także usługi obsługi infolinii inbound’owych:

  • Infolinie sprzedażowe
  • Infolinie informacyjne
Aplikuj
  • Call Center

© JobNonStop | 2016

Witryna korzysta z plikow cookies, w kazdym momencie możesz zmienic ustawienia swojej przegladarki
rozumiem
)