Kogo szukamy:

Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

 

Do jakiego projektu:

Obsługa infolinii klientów T-Mobile – 85% połączenia przychodzące + 15 % połączenia wychodzące 

 

Twój zakres obowiązków:

·       udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów

·       obsługa zgłoszeń e-mailowych, chat

·       promować i sprzedawać najlepsze usługi i produkty lub pielęgnować posprzedażowe relacje z Klientami;

 

Idealny kandydat powinien posiadać:

·       umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami

·       komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów

·       pozytywnego nastawienia i dużej empatii

·       gotowości do pracy w systemie zmianowym

·       dyspozycyjności

 

Co oferujemy:

·       zatrudnienie bezpośrednio w T-Mobile na umowę o pracę

·       pracę zdalna

·       wynagrodzenie podstawowe + system premiowy średnio 5600 pln

·       szkolenia i rozwój zawodowy

·       pakiet benefitów m. in karnety sportowe, vouchery do kin, opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny




T-Mobile Polska S.A. to jeden z największych zintegrowanych operatorów w Polsce, obsługujący prawie 15,8 mln klientów. 

Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych i ICT dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. 

Firma zatrudnia około 4400 osób, stosując najlepsze, światowe praktyki w zakresie zarządzania personelem. Właścicielem T-Mobile jest Grupa Deutsche Telekom. 

W 2016 roku już po raz siódmy T-Mobile Polska została wyróżniona prestiżowym certyfikatem Top Employers. Certyfikat ten przyznawany jest corocznie przez Instytut CRF wyłącznie tym organizacjom, które spełniają najwyższe kryteria w zakresie polityki oraz praktyki zarządzania personelem stwarzając pracownikom optymalne warunki pracy.


© JobNonStop | 2016-2025